Looper's Delight Archive Top (Search)
Looper's Delight Home
Mailing List Info

Re: Tuning guitar in fifths for wider orchestration options

Det gå bra Per, Jeg forstår at du er ikke Engelsk, men du er helt fantastisk på engelsk accurate som alle Nordman... og selføgølig jeg kann ikker snakke når JEG prøve å skrive Norsk.. LOL... dette er bare feil!!! Faen!

Ha en bra helg!

:-)

PS, Jeg skal hente nye EDP'en etter job!!! HURRAH!!!

Sorry about appearing patronizing, even though talking to "a brick"
;-)  That interpretation of my post reminds me that I need to work on
refining my English more. I guess my English fingers are faster than
my brain...